Thursday, August 25, 2011

LAMAN BARU

Semakin hari semakin malas saya mengemaskini blog. Tidak tahu mengapa, mungkin ia ada kaitan dengan kerja-kerja saya yang tidak tentu masa.

Laman Domain sudah beberapa kali memberitahu bahawa domain www.yussamir.com akan 'expired' tidak lama lagi. Saya perlu memperbaharuinya, namun setelah berfikir panjang saya membuat keputusan untuk tidak meneruskan domain tersebut.

Bagi saya, cukuplah menggunakan domain percuma yang ditawarkan di blogspot. Selagi ia boleh memuatkan tulisan-tulisan saya, maka ia akan digunakan.

Selamat tinggal www.yussamir.com.

Setelah 5 tahun ia dikenali sebagai laman 'serius' saya, hari ini ia akan menjadi http://yussamir.blogspot.com sebagai pengganti.

Semoga semua tulisan-tulisan saya di situ dapat diakses di blog baru ini.

No comments:

Post a Comment