Wednesday, January 7, 2009

JOM KE HATI PALESTIN


Alhamdulilah saya dapat mengharungi peperiksaan akhir untuk Subjek Company Law dengan senang hati dan sangat berkeyakinan. Selepas ini ada dua Subjek lagi untuk dijawab dan moga kesemuanya berjalan dengan lancar.

Sudah 3 hari saya membuka sebuah lagi blog dibawah kelolaan saya dan juga dua orang lagi sahabat, yang didalamnya hanya mencoretkan cerita, aktiviti, dan segala bentuk informasi tentang PALESTIN. Kami memilih HATIPALESTIN sebagai nama blog ini dan akan memastikan Palestin akan terus berada di hati-hati umat Islam. Tujuan utama pembinaan blog ini ialah, memberi kesedaran kepada semua orang tentang betapa pentingnya Palestin pada Umat Islam dan juga keseluruhan manusia.


Tiada balasan yang kami pinta, biarlah usaha kecil ini akan dibalas oleh Allah di akhirat sana. Usaha ini tidak lebih hanya daripada sebahagian beribu malahan berjuta lagi pertolongan yang telah dilakukan oleh orang lain. Moga usaha kecil ini terus mendapat sokongan semua pihak. Kami menggunakan dwi-bahasa, iaitu Bahasa Melayu dan juga English.

Insya Allah blog HATIPALESTIN ini bukan sahaja akan beroperasi pada masa-masa tertentu sahaja, tetapi ia akan terus beroperasi sehingga Allah menentukannya, sama ada ditutup atau akan diteruskan oleh orang lain. Marilah berkunjung ke sana, moga ada manfaat yang diperolehi. Salam Palestin dari saya.....




1 comment:

  1. salam wbt

    i saw u in youtube,during the demo.keep it up bro!kami yang kat UK ni pun turut bersemangat nak takbir sama-sama2 :)

    ReplyDelete