Tuesday, December 1, 2009

TERIMA KASIH SJ GRANT THORNTON















Tidak banyak yang dapat saya coretkan tentang mereka. Tetapi selama 6 bulan bersama mereka, terlalu banyak ilmu dan pengalaman yang diperolehi, terutama team saya Group Yellow.

Terima kasih tidak terhingga saya ucapkan kepada Ms Mala, Ms Ho, Abang Zul, Abang Khairi, Abang Hafizam, Syafik, Zaki, Husaini, Shamsul, Saifudin, Kak Husna, Ong Kang Soon, Joey, dan yang lain-lain.

Gambar-gambar di atas mungkin dapat serba sedikit menggambarkan betapa seronoknya saya di SJ Grant Thornton.



___________________________________________________________________

© YUSSAMIR.COM (2007-2009)

Hak cipta terpelihara. Setiap artikel yang tersiar di Yussamir .Com dihasilkan untuk tujuan pendidikan dan bersifat non-komersil. Pembaca bebas menyalin dan menyebarkan artikel yang terdapat di sini, namun alamat Yussamir .Com hendaklah disertakan bersama untuk memudahkan proses rujukan. Manakala untuk penerbitan semula dan berorientasikan komersil, setiap bahagian daripada artikel ini tidak boleh diterbitkan semula, disimpan untuk pengeluaran atau dipindahkan dalam bentuk lain, sama ada dengan cara bercetak, elektronik, mekanikal, fotokopi, rakaman dan sebagainya, tanpa izin YUSSAMIR . COM terlebih dahulu.

"memperkasakan paradigma"

Yussamir Yusof @ www.yussamir.com

4 comments:

  1. kim salam kt yg baju putih tgh duduk tu yus.huhuhu

    ReplyDelete
  2. zaki tu kawan saya...satu kolej masa wat BA di UIA...kalau bagitau nama, IJAL...mesti dia knal punye...hehe

    ReplyDelete
  3. yusss!!! ape cte? dah start apply keje? kat mane? aku nk apply gt la! huhuhu..

    ReplyDelete