Friday, August 20, 2010

TANYA KHABAR

SALAM RAMADHAN kepada semua.

Pejam celik, sudah 11 hari kita menempuh bersama ramadhan pada tahun ini. Sama ada ia menjadi titik mula untuk kita lebih bertaqwa mahupun semakin kita jauh dengan Allah.

Mungkin ada yang sudah bersiap-siap untuk menyambut raya. Ada yang sudah membeli baju raya, kuih raya, kasut raya dan semuanya yang raya. Hehe..

Tapi adakah itu yang kita kejarkan? Atau sepatutnya kita berasa sedih kerana bulan pengampunan dan bulan mulia ini semakin hampir untuk meninggalkan kita.

Tepuk dada, tanya iman. Moga kita tidak terlalu leka dengan siapan raya sehingga amal ibadah kita hilang entah ke mana.

Salam amal dari saya..

Johor Bahru,
Taman Daya.

______________________________________________________________

© YUSSAMIR.COM (2007-2009)Hak cipta terpelihara. Setiap artikel yang tersiar di Yussamir .Com dihasilkan untuk tujuan pendidikan dan bersifat non-komersil. Pembaca bebas menyalin dan menyebarkan artikel yang terdapat di sini, namun alamat Yussamir .Com hendaklah disertakan bersama untuk memudahkan proses rujukan. Manakala untuk penerbitan semula dan berorientasikan komersil, setiap bahagian daripada artikel ini tidak boleh diterbitkan semula, disimpan untuk pengeluaran atau dipindahkan dalam bentuk lain, sama ada dengan cara bercetak, elektronik, mekanikal, fotokopi, rakaman dan sebagainya, tanpa izin YUSSAMIR . COM terlebih dahulu.

"memperkasakan paradigma"

Yussamir Yusof @ www.yussamir.com

No comments:

Post a Comment