Friday, August 27, 2010

BUKU PERTAMA SAYA


UNTUK PAPARAN JELAS SILA KLIK GAMBAR



Alhamdulilah,
Selepas berbagai halangan dan perbincangan yang berterusan. Buku saya akhirnya bakal diterbitkan.

Puji-puji bagi Allah dan selawat salam ke atas Rasulullah saw. Halangan, cubaan semasa menulis dan proses mencari penerbit dan semasa diedit amat sukar untuk saya ceritakan di sini. Tapi yang pasti Allah telah merancang semuanya dengan adil dan hikmah.

Terima kasih saya ucapkan kepada Editor buku saya yang hebat, Kak Rosmawati. Seorang editor yang turut mempunyai pengetahuan dalam ilmu perbandingan agama, dan juga seorang yang teliti.

Tidak dilupakan kepada Karya Bestari yang memberi ruang dan peluang kepada saya untuk berkarya.

Terima kasih juga kepada seluruh mereka yang terlibat sama ada secara langsung mahupun tidak langsung dalam pembukuan karya ini.

Tulisan ini hanyalah beberapa tulisan yang terlalu jauh untuk dibandingkan dengan buku-buku lain yang jauh lebih bermanfaat. Namun begitu, saya mengharapkan hasil kajian, pengalaman dan usaha ini dapat memberi manfaat kepada semua orang.

Moga buku ini menjadi antara bekal untuk saya di akhirat sana.



Bangsar, Kuala Lumpur.





_______________________________________________________________
© YUSSAMIR.COM (2007-2009)Hak cipta terpelihara.

Setiap artikel yang tersiar di Yussamir .Com dihasilkan untuk tujuan pendidikan dan bersifat non-komersil. Pembaca bebas menyalin dan menyebarkan artikel yang terdapat di sini, namun alamat Yussamir .Com hendaklah disertakan bersama untuk memudahkan proses rujukan. Manakala untuk penerbitan semula dan berorientasikan komersil, setiap bahagian daripada artikel ini tidak boleh diterbitkan semula, disimpan untuk pengeluaran atau dipindahkan dalam bentuk lain, sama ada dengan cara bercetak, elektronik, mekanikal, fotokopi, rakaman dan sebagainya, tanpa izin YUSSAMIR . COM terlebih dahulu."

memperkasakan paradigma"

Yussamir Yusof @ www.yussamir.com

1 comment: