Saturday, February 27, 2010

IKLANKAN PRODUK ANDA DI PARADIGMA


untuk paparan lebih jelas, sila klik pada gambar tersebut.


Di atas adalah jumlah pelawat blog ini untuk seminggu bermula dari 20 Febuari sehingga 27 Febuari. Purata sehari yang melawat ke blog ini ialah 200 orang.

Mengapa saya beritahu perkara ini?

Selama ini saya tidak pernah membuka peluang dan ruang kepada sesiapa yang ingin mengiklankan produk di blog ini. Tetapi setelah berfikir panjang, hari ini sempena sehari selepas hari lahir saya. Saya membuka peluang kepada sesiapa sahaja untuk mengiklankan produk atau barangan mereka di blog saya ini.

Alhamdulilah, setakat ini sudah ada seorang yang berminat dan menghantar email kepada saya.


HARGA: Sebulan RM20 sahaja.

Saiz Banner: 200x78 dan


Syarat-syarat:

1- Setiap produk atau apa sahaja yang ingin diiklankan haruslah bersih dari sebarang yang terlarang, berunsur lucah, menyentuh sensitiviti agama dan kaum.

2- Banner yang ingin diiklankan sama ada dibuat sendiri oleh pengiklan atau tambah charge RM3 untuk perkhidmatan membina banner berukuran 200x78 .


Hubungi:

Saya sendiri di email : yussamiryusof(at)gmail(dot)com
atau ym saya di : ashabul_kahfiislamic



___________________________________________________________________

© YUSSAMIR.COM (2007-2009)

Hak cipta terpelihara. Setiap artikel yang tersiar di Yussamir .Com dihasilkan untuk tujuan pendidikan dan bersifat non-komersil. Pembaca bebas menyalin dan menyebarkan artikel yang terdapat di sini, namun alamat Yussamir .Com hendaklah disertakan bersama untuk memudahkan proses rujukan. Manakala untuk penerbitan semula dan berorientasikan komersil, setiap bahagian daripada artikel ini tidak boleh diterbitkan semula, disimpan untuk pengeluaran atau dipindahkan dalam bentuk lain, sama ada dengan cara bercetak, elektronik, mekanikal, fotokopi, rakaman dan sebagainya, tanpa izin YUSSAMIR . COM terlebih dahulu.

"memperkasakan paradigma"

Yussamir Yusof @ www.yussamir.com

No comments:

Post a Comment