Monday, February 26, 2007

Orang kata saya dah tua…ye ke????heheheheeh


Orang kata saya dah tua…ye ke????heheheheeh

*mintak maaf pada semua kerana saya tidak update blog saya setakat ini kerana masalah masa..pada waktu yg lain saya akan sajikan dengan artikel terbaru dan menarik,,insyAllah.

Alhamdulilah pada hari ini bertarikh 26 Februari adalah hari dimana saya dilahirkan didunia ini dan saya mengucapkan syukur kepada Allah kerana masih memberi peluang kepada saya untuk meneruskan perjalanan hidup di buminya.Terima kasih kepada semua yang ‘wish’ terutama kepada kedua ibu bapaku,adik beradikku dan rakan2 yang sentiasa mengingati diri ini.Antaranya ialah,Amin,Sarah,Fasihah,Pikot,Raudhah,Tqah,Lia,Anis dan beberapa lagi nombor yang takde dalam hp saya.Terima kasih pada semua…

Dan tadi baru balik makan di kedai mamak bersama sahabat2ku,dan berterima kasih pada Ifwan sebab hadiah kan saya sepinggan MEE ROJAK…huhuhuh,,,terima kasih sahabat sebab tu hadiah yang bermakna atas nama persahabatan…Nabi sendiri pernah bersabda Dari Abu Hamzah, Anas bin Malik r.a, khadam kepada Rasulullah SAW, bersabda Nabi SAW : Tiada beriman seseorang kamu, sehinggalah ia mencintai saudaranya sama seperti ia menyintai dirinya sendiri….

Dan saya akan menghargai umur yang Allah beri ini dengan mendambakan diri ini kejalanNYA.Dan tidaklah Allah menjadikan manusia dan jin adalah semata-mata untuk mengabdikan diri kepadaNYA…..Rindu diri ini pada sahabat yang berada di luar Negara,sahabatku Lutfi(Australia),Zul,basir,bon (mesir),firdaus(korea),syafrul (us) semoga kalian berada dalam golongan mereka yang sentiasa mempertahankan umurmu untuk agamamu.Dan saya rindukan juga kenangan di Perlis Matriculation College sebab time tu masa hari jadi saya,saya diraikan dengan dua kek dalam dua masa yang berlainan..(happy tul time tu,rakan2 pompuan lak tu..hehehhe) …terima kasih sahabatku semua,kenangan bersama kamu semua tersemat baik dihati ini….

moga Allah berkati umurku..terima kasih pada semua

No comments:

Post a Comment