Sunday, July 20, 2008

Owh Durian


Interfaith Talk dan Durian

Interfaith Talk di KL, dan makan durian di dusun keluarga di Negeri Sembilan benar-benar memberi kepuasan. Saya pengemar durian, saya boleh makan 3 biji (bukan ulas) secara solo tanpa bergantian sampai habis. Saya juga memerlukan segelas air sejuk sahaja untuk memudahkan isi durian itu lancar masuk ke dalam perut. Mahu makan durian? Kalau kenalan saya, saya boleh bawa ke dusun keluarga saya. Makan sampai kembung ok! Hehehehe...

Saya ada cerita, tetapi nanti saya ceritakan. Mahu buat report dahulu, jumpa di lain artikel. Zaman dah berubah, dunia dah maju katanya!


4 comments:

  1. Ok bro. Tengah mengidam durian nih. Bila boleh jenguk dusun? Hehe.

    ReplyDelete
  2. Hehe,,boleh je Azree takde masalah.Memgn dah rancang nak bawak kawan2 MMU ni p dusun time cuti bulan 8 ini.Tapi kena roger dulu, still berbuah lag ke tak..huhuhuhu..takut dah hbs lak rugi je datang..Kalao mahu gtau betul,,leh gerak sekali, n tidu kat sana sekali.. :D

    ReplyDelete
  3. wah...bestnya...hehe...

    akk baru lps mkn durian gak, housemate bwk dr kg...

    pengalaman p dusun family angkat di kulim bln 5 ari tu mmg best... (^_*)

    ReplyDelete
  4. Wah2...akak hantu durian gak ke.huhuhuh
    Durian amat best,,huhuhuh..

    ReplyDelete