Saturday, May 10, 2008

cerita-ceriti



Bermula sebuah peperiksaan

Perjumpaan terakhir usrah biro Akademik untuk sessi 2007-2008.
Ketua biro Akademik Shah dan penolongnya Mina, masing-masing akan memegang portfolio yang berlainan pada sessi 2008-2009. Moga kalian akan dapat menyumbang sesuatu yang lebih besar pada sessi akan datang, bertepatan dengan tugas kerja yang lebih mencabar yang mendatang. Terima kasih kerana menjemput saya ke perjumpaan itu. Bak kata Shah, “VIP jemputan” la katakan. (tapi kena bayor gak...hehehe). Tapi apa-apa pun, tahniah dengan apa yang telah Biro Akademik sumbangkan kepada Institusi Usrah kampus Cyberjaya.


P/S: ada budak tu kata dia lagi tinggi dari saya. Tapi yang nyata dia lebih rendah dari saya..hahahaha...Sory ye ixuan..eh tercakap pulak nama dia..hahahaha.. peace bro!


pergh!!


.makan jangan tak makan.





Kepada pengunjung PARADIGMA saya akan menduduki peperiksaan pada hari esok bersamaan dengan 11 Mei 2008. Doakan saya sukses!!


Jadual peperiksaan:

11 Mei 2008 / 9 pagi – Marketing

12 Mei 2008 / 2.30 petang – Auditing

14 Mei 2008 / 9 pagi – Taxation

16 Mei 2008 / 9 pagi – Corporate Finance

22 Mei 2008 / 9 pagi – Managing accounting 2

4 comments:

  1. Assalamualaikum
    Semoga sukses!
    Semoga Allah bantu dan berikan yang terbaik untuk yus.
    All the best.
    =)

    ReplyDelete
  2. Waalaikumusalam..
    terima kasih kak!
    :D

    ReplyDelete
  3. Gambattekudasai Yus!!
    Moga dipermudahkan urusan kamu dalam soal pembelajaran ini.

    Haihh,saya baru abis satu paper.Am waiting for the next 4 papers which are going to be in a row,ERkk!!(kill kill,die die la daku,LOL)

    Anyway,the editor baru je publish one article from ur blog.Guess which one!Artikel khas kamu pasal taubat tu,hehe!!

    ReplyDelete
  4. Thanks nadia...
    Samalah dengan awak,,moga semuanya suksess....

    ReplyDelete