Friday, August 3, 2007

Bingung


Sekadar renungan kepada semua pembaca blog saya...



Tadi saya ada meeting dengan semua committee Convofest MMU,pastu ingatkan nak keluarkan duit lepas meting nanti kat CIMB bank.
Lepas habis je meting berkenaan dengan Convofest tu saya pergi la ke bank,masukkan kad dan tunggu nak tekan nombor pin.Tapi tetiba kat screen tu dia kata invalid card.....
Aik confuse fasal apa boleh invalid card!!! Kemudian saya tengok la kad saya tu............

LA!!! Saya masukkan Student Card, bukannya Kad Bank saya....ADEH!!!!!!!!!!Sedih giler.......

Pengajarannya:Sebelum nak pergi bank pastikan dulu kad anda ,,jangan jadi macam saya....heheeehheh.......
_______________________________________________________________


*Minggu ini saya perlu habiskan 3 buku baru yang saya ada sekarang ini,iaitu Burhanudin helmy suatu kemelut politik,Tamadun Islam,dan juga Mustalah hadis...Disamping saya kena baca buku Business Law saya.(next week saya ada midterm LAW)...

No comments:

Post a Comment