Wednesday, April 15, 2009

CERPEN TERSIAR


Alhamdulilah, segala puji bagi Allah.
Sebelum ke Setiawangsa untuk menolong di Islamic Information and Service (IIS) bersama rakan-rakan Friendly Comparetive Religion yang lain, saya sempat menyelak majalah I yang dibeli sahabat saya. Sebuah cerpen saya tersiar di majalah tersebut, cerpen yang bertajuk “Sebuah Perjuangan”.

Sebelum ini tulisan saya tersiar di Majalah Milenia yang bertajuk “Hadith Mauduk di bibir para penyanyi”, dan saya berharap tulisan-tulisan saya mendapat tempat di majalah selepas ini lagi. Sesungguhnya perkara ini membuatkan semangat saya bertambah-tambah untuk berdakwah melalui pena. Moga Allah membantu dan memudahkan segala urusan.

Dapatkan Majalah I bulan ini.

3 comments:

  1. namasayaialahnamasayaApril 25, 2009 at 4:14 AM

    assalamualaikum

    tangan akan menjadi saksi terhadap apa yang anda tulis...hati2x

    Tahniah!

    ReplyDelete
  2. To namasaya: terima kasih dengan peringatan tersebut, saya amat hargai.

    To Fahri: thanks bro :)

    ReplyDelete