Friday, April 17, 2009

KENANGAN KEMBALI MENGGAMIT


-teka mana saya.-


Ini lah saya pada tahun-tahun pertama saya bersama dengan rakan-rakan dari Institusi Usrah. Kenangan ini akan terus tersemat dalam ingatan. Sebuah ikatan yang takkan putus sampai bila-bila. Terima kasih kerana kebersamaan kita, sedikit sebanyak mengajar kita erti kehidupan bersahabat dan erti hidup berkeluarga dalam sebuah persatuan.





Terima kasih pada Tekong sebab tag gambar paling atas itu di facebook. Kalau tidak , hilanglah segala bukti kenangan itu..hehehe...Teringat masa mula-mula masuk MMU, terutama bila aktif dengan Institusi Usrah. Sampai-lah pencen dari jawatan sebagai Timbalan Presiden 1..huhu

Terima kasih semua..

3 comments:

  1. o,sy masih ingat muka dan semangat kamu ketika kempen di KMP dulu.. tahniah kerana terpilih memasuki Institusi Usrah. moga hari ini dan esok menjadi sentiasa lebih baik in,A

    ReplyDelete
  2. :) oh masih ingat eyh..
    Trime kasih. Time tu mmg betul2 semangat bila cerita pasal menifesto..heheh..siap berkempen dari kuliah ke kuliah lagi..huhuhuh :)
    thnks sebb sudi jenguk blog yang tak seberapa neh :)

    ReplyDelete
  3. aku xigt muka ko pun..
    tp aku igt nilai sebuah persahabatan since kite kt matrik smp skang...
    hukkkk.....windunyew..

    ReplyDelete