Monday, September 10, 2007

Alhamdulilah ibnuyusofaljohori sudah berpindah rumah ke yussamir.com


Alhamdulilah ibnuyusofaljohori sudah berpindah rumah ke yussamir.com

Assalamualaikom kepada semua rakan-rakan yang setia mengikuti setiapa apa yang dicoretkan di blog ini sejak awal tahun 2007 lagi.Pada saat ini,blog ibnuyusofaljohori telah berpindah ke alamat http://www.yussamir.com yang baru.Walaubagaimanapun kepada mereka yang sudah mengenali blog ini dengan nama ibnuyusofaljohori anda tetap boleh melayari dengan alamat yang lama.Alamat baru ini digunakan kerana saya mendapat hadiah dari seorang sahabat saya melalui pertandingan “kenapa saya perlu domain” yang dibuat oleh beliau.Terima kasih saya ucapkan kepada Hafreze (http://www.hafreze.com) yang sudi memilih kata-kata saya dan seterusnya menjadi 5 orang komennya yang dipilih.Dan saya harap dengan adanya domain yang baru ini,tiada lagi komen yang link blog saya terlalu panjang,saya harap anda semua akan mengikuti terus tulisan-tulisan saya dari semasa ke semasa.Sekian terima kasih.

1 comment:

  1. A'kum,

    Hang bayar domain ini untuk berapa lama?

    Masalah mempunyai domain sendiri ialah kekerapan untuk terlupa bilanya domain luput, lupa untuk renew.

    Harap hang tak lupa memperbaharuinya setahun nanti.

    Hanif Zuhdi

    ReplyDelete