Friday, November 7, 2008

Perhatian





Pemberitahuan:

Kedua-dua telefon bimbit saya hilang / keciciran / dicuri semasa diletakkan di dalam bagasi kapal terbang Air Asia. Jadi kepada rakan-rakan sila email atau YM saya untuk sebarang update / pemberitahuan / kecemasan / dan sebagainya untuk sebulan ini sebelum saya membeli telefon bimbit baru.


Kepada rakan sekolah lama saya : An-nur dan SMKA Pedas, saya mengharapkan anda semua emailkan kepada saya nombor telefon anda. Sila gunakan link 'HUBUNGI' yang ada di atas untuk menghantar email kepada saya. Harap kerjasama dari anda semua.

Saya masih belum bersedia untuk mengisi apa-apa di dalam Paradigma. Banyak perkara di dalam kepala saya untuk diberikan kepada para pembaca. Tetapi...Sabar, kerana saya masih menyusun, mengatur dan menilai segala isi kandungan dalam kepala ini.


No comments:

Post a Comment