Thursday, November 20, 2008

Terima Kasih Allah

Benarlah Allah lebih mengetahui segala-galanya. Dia yang mengambil dari kita, dan dia juga akan memberi yang lebih baik kepada kita. Kedua handphone saya yang hilang semasa pulang dari Indonesia, kini sudah diganti oleh Allah dengan sebuah Handphone idaman saya; HTC P3300.

Sebuah handphone yang berfungsi penuh sebagai sebuah komputer peribadi saya. Terima kasih Allah. Oh tidak lupa juga, Allah menggantikan cermin mata saya yang pecah dengan sebuah cermin mata baharu. Sangat bersyukur kerana saya dapat melihat dengan sempurna dan boleh belajar dengan senang hati. Terima kasih sekali lagi Allah.

2 comments:

  1. salam yus...

    hehe,tahniah!!

    saya pun hilang banyak benda gak sejak akhir-akhirni,syukur kerana diberi kekuatan.

    plus,dah dapat camera baru yang agak hensem dan berpatutan harganya,alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  2. Wasalam Cik Intan..
    Terima kasih :D

    Wah lagi best dapat camera baru,,leh la tangkap gambar cake banyak2...:P

    ReplyDelete